Tylko teoretycznie miała te biegi,bo tzw."wolne koło" nie pozwalało na jazdę.Polegało to na zasadzie zbliżonej do wolnobieżki w rowerze. Odwrotny bieg silnika powodował też wyższe obroty silnika,a to z powodu zmienionego kąta zapłonu i jedynym wyjściem było wyłączenie zapłonu i powtórne uruchomienie.Wiem to na podstawie własnych doświadczeń z syreną 102 mojego ojca.
Tylko teoretycznie miała te biegi,bo tzw."wolne koło" nie pozwalało na jazdę.Polegało to na zasadzie zbliżonej do wolnobieżki w rowerze. Odwrotny bieg silnika powodował też wyższe obroty silnika,a to z powodu zmienionego kąta zapłonu i jedynym wyjściem było wyłączenie zapłonu i powtórne uruchomienie.Wiem to na podstawie własnych doświadczeń z syreną 102 mojego ojca.
OdpowiedzJak we Francuskim czołgu :)
Odpowiedz