bardziej aktywne (gorące) cząsteczki wyparują ale reszta będzie mniej aktywna(zimne)
za to w przykładzie z wodą w tem. pokojowej to cząsteczki mniej aktywne zostają jak w pierwszym przykładzie ale cząsteczki o tem. pokojowej nie wyparują dlatego to one będą wolniej zamarzać (lolz jestę gimbusem)
"Afrykański uczeń" - Afryka to kontynent, a nie kraj, a ten koleś pochodził z Tanganiki. Czy jakby był Chińczykiem, to powiedzielibyśmy "azjatycki uczeń", jakby Brazylijczykiem, to "latynoski uczeń", a Brytyjczykiem "europejski uczeń"?
Jaka musi byc roznica temperatur?
generalnie pewnie niewielka przy niewielkiej objetosci wody.
bo generalnie to widze to podobnie jak mnostwo filmow z DZIALAJACYM PERPETUUM MOBILE
bardziej aktywne (gorące) cząsteczki wyparują ale reszta będzie mniej aktywna(zimne) za to w przykładzie z wodą w tem. pokojowej to cząsteczki mniej aktywne zostają jak w pierwszym przykładzie ale cząsteczki o tem. pokojowej nie wyparują dlatego to one będą wolniej zamarzać (lolz jestę gimbusem)
Odpowiedz"Afrykański uczeń" - Afryka to kontynent, a nie kraj, a ten koleś pochodził z Tanganiki. Czy jakby był Chińczykiem, to powiedzielibyśmy "azjatycki uczeń", jakby Brazylijczykiem, to "latynoski uczeń", a Brytyjczykiem "europejski uczeń"?
OdpowiedzJaka musi byc roznica temperatur? generalnie pewnie niewielka przy niewielkiej objetosci wody. bo generalnie to widze to podobnie jak mnostwo filmow z DZIALAJACYM PERPETUUM MOBILE
Odpowiedz