Kompresja służy to zmniejszania dynamiki, do zastosowań powyżej służy limiter (czyli kompresor z ratio powyżej 10:1)lub wręcz z kategorii "brickwall". Podany przykład jest ogólnie niezbyt trafny ponieważ w transmisjach live stosuje się cały sznur procesorów dynamiki (kompresory, limitery, ekspandery) a domena cyfrowa jako pierwsza wymusza declipping, a nie kompresje bo pojawienie się samych zer na wyjściu wywołuje "nieprzyjemne" efekty. Także z faktów to tylko jeden: to takie proste nie jest.
Kompresja służy to zmniejszania dynamiki, do zastosowań powyżej służy limiter (czyli kompresor z ratio powyżej 10:1)lub wręcz z kategorii "brickwall". Podany przykład jest ogólnie niezbyt trafny ponieważ w transmisjach live stosuje się cały sznur procesorów dynamiki (kompresory, limitery, ekspandery) a domena cyfrowa jako pierwsza wymusza declipping, a nie kompresje bo pojawienie się samych zer na wyjściu wywołuje "nieprzyjemne" efekty. Także z faktów to tylko jeden: to takie proste nie jest.
Odpowiedz@max: dziękuję za poszerzenie wiedzy :)
Odpowiedz