"Badanie uczniów klas czwartych z ich wiedzy matematycznej - TIMSS 2019"
No było takie badanie i jakiś raport jest w załączniku, ale jaki fakt z tego wynika? Że ono istnieje? Że nazywa się TIMSS 2019? I do czego odnosi się wykres?
@Rivende: Tu pewnie chodzi o fragment z raportu (http://www.evidin.pl/wp-content/uploads/2020/12/POLICY-NOTE-1-2020-TIMSS.pdf)
" Aż 54 proc. uczniów w Singapurze uzyskuje
wyniki na najwyższym poziomie umiejętności w TIMSS (Advanced International
Benchmark). W Hongkongu takich uczniów jest 38 proc., w Korei 37 proc., na Tajwanie
37 proc., a w Japonii 33 proc. W Europie tylko Irlandia Północna (26 proc.), Anglia
(21 proc.) i Rosja (20 proc.) nauczają tak dobrze, że minimum 20 proc. uczniów osiąga
najwyższy poziom umiejętności. W Polsce tylko 8 proc. uczniów może się pochwalić
tak rozległą matematyczną wiedzą."
"Badanie uczniów klas czwartych z ich wiedzy matematycznej - TIMSS 2019" No było takie badanie i jakiś raport jest w załączniku, ale jaki fakt z tego wynika? Że ono istnieje? Że nazywa się TIMSS 2019? I do czego odnosi się wykres?
Odpowiedz@Rivende: Tu pewnie chodzi o fragment z raportu (http://www.evidin.pl/wp-content/uploads/2020/12/POLICY-NOTE-1-2020-TIMSS.pdf) " Aż 54 proc. uczniów w Singapurze uzyskuje wyniki na najwyższym poziomie umiejętności w TIMSS (Advanced International Benchmark). W Hongkongu takich uczniów jest 38 proc., w Korei 37 proc., na Tajwanie 37 proc., a w Japonii 33 proc. W Europie tylko Irlandia Północna (26 proc.), Anglia (21 proc.) i Rosja (20 proc.) nauczają tak dobrze, że minimum 20 proc. uczniów osiąga najwyższy poziom umiejętności. W Polsce tylko 8 proc. uczniów może się pochwalić tak rozległą matematyczną wiedzą."
Odpowiedz@musicart: Domyśliłem się, tylko że ta informacja powinna zostać zwięźle zaprezentowana w samym fakcie :)
Odpowiedz