@yabol428 dzieje się tak nie bez przyczyny. Przejść dla pieszych jest stanowczo zbyt wiele, a ich lokalizacja i oświetlenie są często tragiczne. Żywopłot zasłaniający chodniki, wąski chodnik, przejście z lasu do lasu (dosłownie) to tylko niektóre patologię w naszym kraju. Na drogach o vmax większej niż 30 kmh powinno być obligatoryjnie zamontowane światła. A na mniej niż 30 mamy muldy... Da się to zrobić mądrze, ale lepiej na obwodnicy z 90kmh walnąć ograniczenie do 50 i przejście niż np. Kładkę lub przejście podziemne. Skoro aut nie ubędzie to może trzeba infrastrukturę dostosować?
Gdyby takie badania przeprowadzić w Polsce, wynik byłby bliski 100%.
Odpowiedz@yabol428 dzieje się tak nie bez przyczyny. Przejść dla pieszych jest stanowczo zbyt wiele, a ich lokalizacja i oświetlenie są często tragiczne. Żywopłot zasłaniający chodniki, wąski chodnik, przejście z lasu do lasu (dosłownie) to tylko niektóre patologię w naszym kraju. Na drogach o vmax większej niż 30 kmh powinno być obligatoryjnie zamontowane światła. A na mniej niż 30 mamy muldy... Da się to zrobić mądrze, ale lepiej na obwodnicy z 90kmh walnąć ograniczenie do 50 i przejście niż np. Kładkę lub przejście podziemne. Skoro aut nie ubędzie to może trzeba infrastrukturę dostosować?
Odpowiedz